10 December - Tungpiercingen fyllde en vecka igår ju!!



Kom på att min piercing i tungan fyllde en vecka igår, hur kunde jag glömma? :( haha.
Men den känns bra, jag kan prata normalt, sjunga, kan äntligen fixa min smiley med tungan igen! Då den vart svullen räckte tungan inte upp, men nu så! Inga mer fingrar i munnen för att fixa den ;P


Iallfall.. God morgon!
Jag har blivit sjuk, min hals gör otroligt ont. Man får ångest varje gång när man måste svälja, gäspa eller prata.
Skulle kanske opererat bort mina halsmandlar iallfall.. Dock gör jag det bara på ett villkor! JAG VILL HA DOM MED MIG HEM I EN BURK!

Kommentarer
Postat av: ToveEvensen

Sv; Haha! Vad söt du är då! :)

Men skaffa dig en då? ;) Prata så som du själv vill? ;)



Btw, grattis t din tungpiercing! :)

2011-12-10 @ 13:28:52
URL: http://skiteridetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0