16 December - Dödligt trött.. Eller något liknande..?



Jag är sjukt trött, har ont i nacken och axlen, underbart..

Dagen har varit rätt lugn iallfall. Eller inte lika lugn som vanligt när jag ligger i sängen hela dagen, för idag låg jag bara där till klockan halv 3 ;P
Vid halv 4 hade jag en tid vid min läkare, sen hem till en kompis då vi skulle handla inför imorgon (vi ska ha världens filmkväll, se alla Hellraiser-filmerna). Så blev Systemet (där vi träffade Johan och Kim. Inte träffat Johan på evigheter, så var kul att få se honom i livet), Netto och sen Konsum eftersom Netto suger och inte har allt hemma, dock är dom ju billiga.


Nu ska jag se på Svenska hjältar som börjar på tv4 om lite mindre än en halvtimme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0