2 December - Ge mig snö! Eller en massa frost..?



Jag vill det ska komma lite snö, inte en massor så det blir jobbigt utan bara så det täcket gräset och blir lite vitt ute. Lite ljusare och juligare.
De senaste två vintrarna har dock varit hemska, snö från November till Mars typ.
En positiv grej är väl dock att det inte har varit något äckligt sånt där "Hej idag snöar det jättemassor för att sedan börja regna och allt blir blä"-väder senaste åren. Hoppas man slipper det iår/nästa år med.

Nu ska jag hoppa in i duschen tror jag, har inte kunnat somna än så tänkte jag kunde duscha och föna håret och kanske fixa det, så hinner jag sova till 1 sen ifall jag blir trött.
Ska till Växjö vid 2 tiden så kan ju tyvärr inte sova hela dagen som jag brukar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0