2 December - Mitt hår har blivit mega långt!





Inte alls längesen jag blonderade sönder det och knappt hade något hår känns de som.
Sen var jag dum och färgade det rött igen och sen försökte få det brunt.
Klippte page och klippte bort slitet hår, men nu är det äntligen långt! Eller ja, rätt så iallfall.
Nu ska jag bara uppfinna något som ger mig tjockt hår med, sen är jag nöjd!

Och ja, jag ser mega dum ut på bilderna, andra bilden var jag verkligen tvungen att få bort ansiktet på då det var värre än första!
Och nu tänker ni, "Kan det verkligen bli värre?" och ja, tro det eller ej så kan det det! ;P

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vet inte riktigt hur jag ska visa att jag svarar på din kommentar så gör såhär!

För det första tack för att du kommentera min blogg;) och att du besökte den över huvudtaget!



Ullared är verkligen ett måste en gång om året.

Ja jag hittade lite mer som jag ville ha, men pengarna räckte inte riktigt till :)

2011-12-02 @ 01:40:47
URL: http://lindahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0