2 December - PIERCAT TUNGAN!!!


Charmiga cambilder, haha!

Jag gjorde det, jag gjorde det!! Kan knappt fatta att jag vågade, men nu är det gjort och jag är jättestolt över mig själv då jag inte ens klarar av att hålla i en tygbit med en nål i. Hatar nålar/kanyler!
Haft tre piercingar i läppen och en smiley nu då, men tungan är det jag varit räddast för medtanke på att det kan svullna upp och att bita sig i tungan gör ju sjukt ont, haha.

Aja. Hoppas den inte svullnar så mycket, känns helt okej nu. Ömmar lite och känns som att strängen under tungan ska gå av om man böjer bak tungen. Och nej, jag har ingen aning om varför jag ens skulle sitta och böja bak tungan, hah.

Jag ska förresten lägga mig och sova. Bara sovit tre kvart idag.
God natt!

Kommentarer
Postat av: Mina

Svar: Tack så mycket (: Fin piecingen blev (:



Finns säkert frivilliga människor som ställer upp liksom, fattar inte, så dumt ): Så vidrigt beteende ): Tycker att dom bara ge upp de där med djurtester, förstår inte hur man har samvete till att plåga ett liv sådär! :o

2011-12-03 @ 13:03:49
URL: http://tatooine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0