8 December - Städning pågår!!

Jag städar för fullt och känner mig lite smått stolt över mig själv faktiskt.
Jag har strykigt gardiner och hängt upp i köket, plockat upp nästan allt från golvet, soffa + här datorn står.
Ska ta och dammsuga nu, sen ska jag diska de lilla disk som stått där i 1 vecka ungefär, haha.

Måste även frossta av frysen då jag inte hade stängt den helt så allt där inne är is. Glass har smält och runnit, blåbär, mm. Vissa saker sitter även fast för dom tinade och sen frösner igen. Så jepp, jag har ett roligt jobb framför mig ;P
Gillade att hjälpa mamma med det när jag var liten hemma, var ju jätteskoj när man satte in varmt vatten och det bara ramlade ner massa is och lät så kul i vattnet ^^

Kommentarer
Postat av: ToveEvensen

Ååh vad du är duktig då! :)



Sv; haha, vilken gullig förklaring! :')

Men jag kommer från koppom, en liten liten liten håla i värmland som det bor 600 pers i.

4oo av dom tar droger, 80 lever normalt, 100 av dom är föräldrar och barn, 19 av dom är ungdomar, och sen är det jag! ;)

Så haha, där kommer jag ifrån! :)

Puss!

2011-12-09 @ 14:18:23
URL: http://skiteridetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0