14 Oktober - Jag är INTE död..

Nepp, jag är inte död! Inte än iallfall.. haha.
Jag är bara allmänt kass på att uppdatera och min dator har bråkat med mig...igen.
Köpte ny dator för den andra var full med skit, virus, lät konstigt osv. Gillar inte när någon rör min dator så att lämna in på lagning är inte ett alternativ liksom, och nu var jag smart nog och sket i att fixa något virus program efter det gick ut som ingick i 3 månader när jag köpte datorn.
Sååå den är "utsatt för risk!" som datorn såfint berättar för mig dagligen.


Hur som.. Nu ska jag STÄDA! haha, otroligt!
Har inte diskat på 3 veckor ungefär, behöver jag ens förklara hur hemskt det luktar i köket? Superskönt att det inte sprider sig utan stannar där ;P haha. Men oj vilken ångest jag har för att ta tag i det där, skit äckligt att röra den disken nu ju. Hade jag haft pengar hade jag slängt allt och köpt nytt.
Annars är det kläder överallt, saker i hela hallen, mm. Så nu ska det bli snyggt, fixa upp min nya spegel som jag köpt senare i helgen och mamma kommer bli så stolt över mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0