14 Oktober - Städningen går framåt!

Jepp jepp, min städning går framåt. Har så ont i min rygg bara så måste vila då och då, därför drar det verkligen ut på det och + att jag går mellan datorn med och snackar på msn, haha.
Hade jag skitit i datorn och ryggen hade varit bättre hade man väl varit klar på 2 timmar typ iallfall.. Nu har jag hållt på från halv 11 och fortfarande kvar.

Min katt har fått för sig att bajsa på toa golvet, att det är roligare än att bajsa i kattlådan. Jag håller inte riktigt med henne om det måste jag erkänna så nu har jag skurat golvet på toan med 3dl klorin i 4 liter vatten typ, lite för mycket kanske..? Men hoppas det tar bort all lukt så hon inte känner något kiss eller bajs där och fortsätter och tror det är okej.

Så just nu luktar det som ett badhus i hela lägenheten, haha!
Man får upp en massa minnen i huvudet av lukten. Typ när man gick i 4an-5an och var och badade med kompisar efter skolan, jag och min dåvarande bästa kompis och några av dom killarna man var kär i, haha.
Vi brukade vara kvar till stängning och fjäska för den som jobbade att vi fick bubbla gratis om vi samlade in alla grejer som låg i vattnet, vilket alltid gick hem. Minnen, minnen, minnen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0