15 September - Kvällsfika och Robinson!




Blev lite kvällsfika innan Robinson började och Alice var även snäll och gjorde mig sällskap, haha.
Lite små äckligt kanske att låta sin katt äta på bordet och dumt då många anser att dom inte ska vara på bordet heller.
Men anledningen varför hon äter på bordet är för att jag är för lat för att böja mig ner och ge henne mat! Haha.. Helt sjukt hur lat man kan vara, hade jag varit 80+ hade det varit okej kanske, men 20 år? Nää, känns egentligen inte helt okej. Men hey, min lägenhet.

Önska Robinson var oftare än en gång i veckan, det är det enda på hela året som jag följer faktiskt.
Dock börjar jag bli trött på all reklam! Det är i en och en halv timme och det är reklam minst 5 gånger tror jag? Borde ta och räkna nästa gång kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0