19 September - Mysigaste helgen ♥ ♥

Varför är jag alltid så nervös för någoting nytt när jag vet att det inte kan gå annat än åt helvete?
Oftast går det ju även bra, mycket bättre än väntat.



Min helg var iallfall kanon. En kompis jag pratat med över internet och telefon kom hit, första gången jag träffade honom och jag trodde att jag skulle dö.
Han hade räknat ut att han skulle vara här runt 8, men det blev tidigare och när han var 6 mil härifrån ungefär ringde han och sa att han var så nära, då var klockan bara 5.
Jag står där i bara trosor och ett linne då jag tänkte att jag inte behövde stressa, så blev att hoppa in i duschen med en jävla fart och göra mig iordning, hah. Skippade dock smink och allt så gick ju rätt fort att bara få håret tort.

Så varit en jättebra helg som sagt, bara legat och tittat på film och tv, pratat en massa och sånt.
Idag på morgonen vid halv 8 tiden låg jag och höll fast honom och grät som en barnrumpa för jag inte ville han skulle åka, men en halv timme senare var han borta.
Liiiite små pinsamt men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0