27 September - Betala mammas räkningar nu!

Vart hos mamma innan idag och jag var duktig och gick (!!) hem vilket är otroligt.
Brukar alltid vara lat och låta henne köra mig, haha. Men det var mörkt ute, stjärnklart och mysigt och då har jag ingenting emot att gå ut och gå.

Blev våfflor hos mamma som hon är grym på att göra, finns inget godare nu känns de som.
Innan det var jag i djuraffären och köpte mat till mina fiskar och en grej till vattnet och tittade runt.

Nu ska jag ta och betala mammas räkningar, hon har sagt upp sitt internet och tog idag med ett mobiltbredband som jag vann förra våren som inte gått ut än, dock funkade det inte och vet inte vad felet är.
Så jag är gullig och betalar mammas räkningar då hon inte hade lust eller ork att åka med hit och göra det själv och inte tid att göra det på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0