27 September - Jag blev kär..




Ska till stan imorgon och behöver verkligen en jacka.
En lagom.. Inte för tunn och verkligen inte för tjock, så sitter och kollar runt på sidor och se om jag hittar något eller om jag ska skita i att leta helt och bli mer eller mindre utan vinterjacka som varje år för jag är ute försent eller inte gillar något.
Senast jag hittade en jacka jag gillade var nog 4 årsen ungefär. En röd, skit skön och snygg jacka.
Efter en vecka ungefär satte jag världens oljefläck på den för jag försökte putta på ett tåg (?!) och jag förstår fortfarande inte vad jag tänkte med. Hur stor är chansen att två tjejer lyckas rubba ett tåg överhuvudtaget?

Dessa jackorna var sjuuukt snygga! Dock inget jag skulle kunna "bära upp" då jag bara skulle se ut som en tjock mobbad nolla som försöker vara cool ;) Haha.
Men oj vad jag gillade dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0