28 September - Trött som en jude!

Herregud vad jag är trött!
Sov himla dåligt inatt och låg vaken från 5 till 7 ungefär, sen somnade och sov till kvart i 10.
Skulle ju åka till Växjö halv 12 så vart att duscha, äta lite filmjölk och iväg.
Hos doktorn gick det skit, han var konstig och fattade ingenting av det jag förklarade och såg dessutom ut som en terorist som kommit för att bomba flygplan.
Hos Jerry gick det dock kanon men jag hatar att det bara är 45 minuter. För ärligt så hinner jag inte ens sätta mig fören tiden är slut känns det som.
Jag kan liksom prata i telefon i 4 timmar och de känns ungefär som en halvtimme, så tiden försvinner för snabbt.

Blev även affärer att gå i och kom hem runt 8 igen så är trött som en gnu just nu.
Ska bara plocka iordning lite och sen krypa ner i sängen, alla påsar blev liggande precis innanför dörren så bäst att flytta dom så Alice inte lägger sig i någon av dom om man vill byta något av kläderna.

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: vad kul med en veggo-vän. ^^, Utesluter man ägg, mjölk, gelatin osv är man ju vegan. Det har jag aldrig varit.

Vintern 2004 började jag äta vegetariskt och det var enbart för att jag tyckte synd om djuren osv. Jag var en riktig rebell, haha. Och sen blev det att jag fortsatte äta så för att jag helt enkelt inte saknade kött på något vis. Har aldrig varit nån kött-tjej.

Men nu i början av 2011 fick jag cravings efter varmrökt lax som jag inte hade ätit sen 2004. Så då köpte jag det och åt och sen dess äter jag fisk. Främst lax för att det är så jäkla gott. Haha så nu är jag nog ingen riktig vegetarian längre om jag ska vara ärlig. Men just kött kommer jag aldrig mer äta.



Vart drar du din gräns? :)

2011-09-29 @ 14:18:21
URL: http://hejsofiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0