29 September - Städdag...? typ.

Idag har jag städdag som jag bestämde igår. Klockan är snart halv 3 och jag har inte börjat än.
Det behövs verkligen, men hur kommer man igång?
"Ha bra musik på och sjung" säger de flesta, men hur mycket roligare blir det? Är ju lika kul att sitta still och sjunga, haha.

Nej, jag ska verkligen städa.. Frågan är bara hur mycket.
Bara plocka iordning eller verkligen plocka iordning, diska, dammsuga, städa badrummet, torka golv, hyllor och sån skit?
Brukar alltid ta lite, allt utan disken tex. Men sen när jag några dagar senare är duktig och diskar så har ju de andra hunnit bli stökigt..
Vilka ilandsproblem man kan ha.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0