20 Februari - Sova tidigt..





Min Alice börjar bli ännu snällare! Visst får hon sina ryck när hon från ingenstans hoppar på mig och biter mig, men inte lika ofta som förr vilket glädjer mig.
Stumpan blir ju faktiskt två år i April.. Helt otroligt att jag snart haft henne i två år redan, känns fortfarande som att det var bara för några dagar sen mamma knackade på, höll jackan konstigt och efter en stund tittade en liten bebiskatt upp. Min inflyttningspresent, min bebis, min älskling.


Jag känner mig yr och konstig, spydde natten till söndagen och känner mig inte helt okej än så tänkte krypa ner i sängen nu.
Lyssna musik, skriva lite och sova.

Kommentarer
Postat av: FANTASY DINING-En blogg om temarestauranger & resor

Så söt!! Jag har också en liten kisse där hemma!

2012-08-02 @ 20:59:53
URL: http://www.fantasydining.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0