3 Februari: Ibland är det okej att klaga..


  • Min externa hårddisk gick sönder och jag är trött på att vänta på svar. Kommer de gå att rädda bilderna? Ska jag börja förbereda mig för mitt självmord om det inte går?

  • Det glädjer mig lite extra att det kostade 200 kr för dom att kolla och veta att dom inte kunde, 1500 kr för att några andra skulle kolla. Klarar dom av att rädda bilderna så kommer det korsta 3000-9000 kr, Yeay! Behöver jag ens nämna att jag är lycklig att det är sååå billigt?

  • Jag är trött på att vänta på ett brev, denna eller nästa månad är det lovat att komma. Hoppas på denna.

  • Jag vill ha en stor anslagstavla. Ungefär 2 meter gånger 1 och en halv meter. Hittar jag en måste jag bära hem den, för hur skulle den kunna få plats i bilen?

  • Jag hatar snön! Kommunen här är solta över att dom skött det så bra men då undrar jag, VAR? Det är is överallt och så har dom lagt 3 gruskorn på.. Himla mycket hjälp.

  • Måste ta tag i att hitta bra växter till mitt akvarium så jag kan köpa räkor! Börjar bli tråkigt att bara ha några äppelsnäckor i akvariet.

  • Innan frös jag ALDRIG om händerna eller fötterna, nu är dom alltid kalla. Vad hände?

  • Boken jag stod i kö på har kommit.. Har jag orkat hämta den..? Nej. Har någon annan fått den nu..? Antagligen.

  • Vem bestämde att choklad skulle vara onyttigt? Jag skulle vilja leva på choklad.

  • Jag längtar tills American Horror Story säsong 2 börjar. Och med längtar menar jag att jag typ dör!

  • ....den börjar inte sändas fören i Oktober.. Hur ska jag stå ut? Och jag kommer sakna Tate, Violet och huset. ♥♥

  • Jag är trött på att det ska vara så kallt.. Det är liksom typ -10!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0