1 Januari - HEJ NYA ÅRET! KOMMER DU BLI BÄTTRE?


Jaha, då var det ett nytt år. 2012, året då jorden ska gå under, wiho! Det ser jag fram emot, ska bli enormt spännande faktiskt.

2011 var inte mycket att hurra för direkt. Minns inte så mycket bra från det alls.. Några få saker finns det, men de få sakerna och ett helt år gör att det knappt räknas iallfall. Det spelar inte så stor roll, det är redan glömt..
Men okej, jag antar att ni är intresserade av att veta vad som var bra, eller hur? (Ohja, det är ni!)

  • Jag flyttade.. (Jääävlingt långt med.. Hela en trappa upp för en lägenhet på runt 10 kvadratmeter större.)

  • Mamma åkte utomlands (två gånger..) och under den tiden var jag på apoteket själv (fast jag hatar att vara i affärer själv, klarar inte av det. Det är för jobbigt så jag skippar helst det.), jag skötte min praktik fast jag hatade den mer än allt annat och jag skulle kunna ligga hemma istället eftersom mamma inte kunde ha någon koll, jag följde med en tant mamma hjälper till sjukhuset, jag handlade åt henne, jag var och hälsade på henne.

  • Jag handlade själv innan vi skulle till Växjö då jag var hungrig men mamma hann inte köpa något.

  • Jag åt inte kött på hela året.

  • Jag vågade äntligen pierca min tunga.

Jepp, några bra saker, men somsagt spelar dom små sakerna ingen roll när ett år är så långt..


Kommentarer
Postat av: Elin <3

Hej!



Du kanske inte gillar reklam, men jag vill bara säga att jag har frågestund på bloggen just nu, och du kanske vill kika in på bloggen, och ställa några roliga, skumma, hemska, underbara frågor till mig.

Kram :)

2012-01-02 @ 13:44:40
URL: http://juliflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0