2 Januari - Ta tag i livet imorgon då kanske..?

Imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv.. Kommer ju gå kanon verkligen, eh..
Alltid så svårt att komma igång efter att jag varit sjuk, blir så himla slö efter att ha legat och varit mer död än levande i över en vecka och sen ska man plötsligt göra saker som inte bara är orka gå på toa och sova..

Behövs göras massa här hemma. Diska (alla glas, alla tallrika.. Ja, allt som finns typ!), dammsuga, plocka upp tvätten och lägga in, allt som ligger överallt och så är det dags att göra vatten byte mina två akvarium med. Måste även klippa ner några växter där, och påtal om växter så måste jag vattna mina blommor med! Alla är på gränsen till döda. Jag vattnar aldrig men ändå har två ruttnat upp, hur är det ens möjligt??

Men nu är det fortfarande idag så jag ska fortsätta med att ligga här i sängen, kolla film och hosta upp snor som sitter i halsen. Visst låter det underbart? (Kolla aldrig ner i halsen när ni är sådär snoriga och hostar, otroligt äckligt att se de är helt vitt där bak som går både uppåt och neråt.)

Kommentarer
Postat av: Emilia

allt bra? :D

2012-01-03 @ 14:56:25
URL: http://eemlia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0