5 Januari - Älskade tv serier! ♥

Vänner är helt klart bästa serien genom tiderna! Man kan titta på den när som helst, hur många gånger som helst och det är alltid roligt och man lär aldrig tröttna. Känns som att man verkligen kommer in i deras liv och blir en del av allt. Man kan inte få nog.

 




 

The OC blev jag helt fast i efter första avsnittet. Precis allt det man vill ha i en dramaserie. Kärlek, bråk, fester, killar, sorg.. Ja, allt!
Sett säsong 1-3 fem-sex gånger men bara säsong 4 en gång då den var för jobbig i början och jag klarade inte av att se det en gång till. Passade inte så bra med vad som hände där.




 

Bara älskar Jake! Så trög, tjock och söt när han är liten och nu när han är äldre så är han bara allmänt trög och söt!
Charlie's "elaka" sätt är så sjukt kul, hans reklamlåtar är grymma och älskar när han är Charlie Waffles! I drink from a sippy cup, sippy cup, sippy cup I drink from a sippy cup  'Cause I'm a big kid now. Bye bye boobis!
Finns inte så mycket att säga om Alan, han bara är fast han är ungefär lika grym som dom!

Tyvärr suger den nu när dom bytt ut den bästa till en skäggig långhårig tråkig tönt? Ja, han är snygg och sjukt rolig i Dude where's my car? men nu, nej.
Sett tre avsnitt och inte skrattat en enda gång.

 




 

Kyle XY var en riktig favorit för några årsen! Men varför lägger dom ner mitt i? Vad finns inte att gilla?
Han är snygg, det är spännande, han är snygg, han är snygg och han är snygg..




 

One Tree Hill är ungefär som OC, samma stuk men snäppet bättre faktiskt.
Känns som att man kommer närmare personerna, mer drama och sådär. Lite smått kär i Lucas, mums!
Även förvånad att serien fortfarande är bra efter Lucas och Peyton hoppar av.




 

Pretty Little Liars är en ny kärlek, otroligt bra och man blir helt fast från första avsnittet!
Går inte att sluta och kolla och det är så spännande ungefär hela tiden. Spänning som samtidigt blandas med skola, kompisar, killar, föräldrar osv.
Är på säsong 2 avsnitt 14, eller såg 14 igår så väntar på 15 nu!
Kan inte sluta undra, vad hände egentligen? Tror jag rätt eller är jag helt ute och cyklar?


 


Awkward började jag kolla på igår och sett klart första säsongen. Kommer helt klart fortsätta att titta då den är rolig men det är inget direkt "wow! Jag längtar såå till nästa säsong!!", känns som att den blir glömd lika fort igen.
Gillar dock hon som spelar Jenna, hon var med i One Tree Hill och gillade henne verkligen där så roligt att se henne igen.


 


American Horror Story är BÄSTA! Den är så sjukt grym alltså, vill aldrig den ska ta slut.
Den passar mig perfekt, älskar den. Längtar tills nästa säsong (för jag antar att det blir en till..? HOPPAS JAG!).
Hon som spelar Violet är jättevacker och superduktig, skulle kunna döda för att se ut som henne.
Tate är sååå snygg, urgullig och mums helt enkelt. Bara titta på bilden här nere, och då är han ännu sötare när han rör sig och pratar!


Kommentarer
Postat av: GABBY

Håller helt med om alla serier du beskriver!

2012-01-08 @ 19:39:11
URL: http://gabby.blogg.se/
Postat av: Ida

Älskar Pretty Little Liars och American Horror Story. KOmmer bli spännande att se andra säsongen då det kommer vara ett helt nytt hus och så ^^

2012-01-30 @ 23:20:19
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0